Kundeservice

Vanlige spørsmål:

Har du spørsmål? Så se først her, før du ringer til kundeservice.

Er produktene på nettstedet ditt ekte?

Vi selger kun 100% originale og ekte produkter på vårt nettsted. Du kan derfor handle trygt hos oss

Binder jeg meg til et abonnement når jeg handler med deg?

Du knytter deg ikke til et abonnement når du handler hos oss. Her betaler du bare for varene du kjøper og ikke abonnement i tillegg.

Hva betyr (U) & (N)?

Dette skriver vi bak produktnavnet på enkelte produkter. Dette er hovedsakelig for intern bruk. (U) står for utgått design og (N) står for nytt design.

Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelse, hva gjør jeg?

Hvis du ikke har mottatt bestillingsbekreftelse, kan du prøve å sjekke dine "uønskede mails" eller "spam-mails". Hvis du ikke har mottatt bestillingsbekreftelse, kan du sjekke dine "uønskede mails" eller "spam-mails". motta e-post fra BEAUTYCOS. Hvis bestillingsbekreftelsen ikke er her, så har du kanskje skrevet en feil e-post. I dette tilfellet kan du alltid kontakte vår kundeservice på webshop@beautycos.no vær så snill og informer om hele ditt navn og telefonnummer, så vi kan finne deg i systemet.

Spor pakken din:

Du kan alltid se bestillingsstatus ved å logge på kontoen din, ellers kan du legge inn sporingsnummeret ditt i feltet under.

Retur

Vi er beæret over å ha glade og fornøyde kunder. Som internettkund kan du først vurdere kjøpet når du holder varene i hånden, slik at du alltid har 14 dager full retur, men det krever at varene returneres i ubrukt stand og ubrutt emballasje og må være i en slik tilstand at vi enkelt kan selge varen igjen som ny. Vi vil be deg om ikke å åpne, skrive ut eller rotere varene hvis du ønsker å returnere dem, da dette kan sees / spores på de fleste produkter. I så fall vil varene bli avvist på kjøperens bekostning.
Trinn 1: Send e-post
Når du må sende produkter retur, bør du alltid kontakte oss per. post så vi kan behandle returpakken på riktig måte. Du vil da motta en returmerke som skal skrives ut.
Trinn 2: Pakke riktig og sett returmerket
Sett de ordentlig pakket inn i pakken og lukk den grundig. Hvis produktet er levert i en spesiell emballasje av produsenten (f.eks. Parfyme), må originalemballasjen være inkludert i returforsendelsen. Legg deretter returmerket på pakken.
Trinn 3: Send pakken
Leverer pakken på din lokale BRING avdeling - det koster 250 kr. for å sende pakken tilbake til Beautycos. Hvis du har mottatt en klage som er godkjent, vil Beautycos returnere 250 kr.
Trinn 4: Refusjon av beløp
Du mottar automatisk en bekreftelse per. E-post når vi registrerer retur på lageret. Det tar 7-10 virkedager. Deretter refunderer vi kjøpsbeløpet til betalingsformen som brukes.

Fra tid til annen kan noen av våre produkter bli utsolgt og de blir derfor automatisk fjernet fra butikken. I dette tilfellet anbefaler vi at du sjekker butikken kontinuerlig slik at du kan se når varen er igjen på lager. Du kan muligens. Følg også Facebook eller registrer deg for vårt nyhetsbrev.

Vilkår

Du har alltid 14 dager full retur, men det krever at varene returneres i ubrukt tilstand og ubrutt emballasje og må være i en slik tilstand at vi umiddelbart kan selge varen som ny. Vi vil be deg om ikke å åpne, skrive ut eller rotere varene hvis du ønsker å returnere dem, da dette kan sees / spores på de fleste produkter. I så fall vil varene bli avvist på kjøperens bekostning.

Når du må sende en retur, bør du alltid kontakte oss per. epost så vi kan behandle returpakken på riktig måte.Returpakken din må alltid pakkes ordentlig slik at produktet er godt beskyttet under forsendelsen.Du er ansvarlig for pakken / varene til vi mottar den. Hvis du har angret kjøpet ditt eller trenger å bytte varer, må du betale for fraktkostnader. Et returmerke koster oss 250 kr. Hvis du har etablert et relikvie som er godkjent, vil beløpet bli refundert av BEAUTYCOS.

Returneringer fra Norge må alltid sendes som en prøve eller med en faktura knyttet til utsiden pakken (et tollgebyr på 99 kroner kan bli belastet).

Hvis pakken din ikke er samlet innen tidsfristen (14 dager), vil pakken din bli returnert til oss - Mottakeren sender frakten til mottakeren og returnerer frakt til BEAUTYCOS.

Hvis du har skrevet en feil adresse på pakken din, vil du være ansvarlig for å returnere returforsendelsen til BEAUTYCOS, samt fraktgebyr for noen. Ny forsendelse på nytt. Vi mottar ikke varer per. COD eller send uten omplassering, så vi må hente på postkontoret.

Garanti
Retten til krav er gyldig i 24 måneder. Det krever bare at du annonserer innen en rimelig periode, som er innen 2 måneder etter at feilen er identifisert.
Klager - Produktet oppfyller ikke mine krav: Hvis du mottar et intakt produkt som ikke oppfyller dine forventninger etter at du har brukt det, beklager vi ikke å refundere produktet. Dette skyldes hygiene og at det ikke er mulig å videreselge produktet til tredjepart.
BEAUTYCOS kan ikke garantere effektene eller resultatene av ulike produkter, da alle hår er forskjellige og kan reagere på forskjellige måter. Hvis du bestilte et produkt spesielt for hårfornyelse, er ingen garanti gitt. Hårtap kan skyldes mange ting og er utrolig individ fra person til person. Merk at genetisk hårtap ikke kan endres. I enkelte tilfeller kan vi henvise til produsentens kontaktinformasjon hvis du ikke har oppnådd ønsket resultat.Alle våre beskrivelser på produktene er veiledende og leveres av produsenter. BEAUTYCOS garanterer ikke effekten.

Klager - Produktet mitt er defekt: Hvis du kjøper en ghd-jern, har du 2 års garanti på styling kjøpt på BEAUTYCOS, butikk eller nettbutikk. Ikke glem å fjerne hologrammet fra jerntrådene, da dette er garantibesiktet. Hvis du fjerner dette, blir garantien ugyldig.Ved retur på grunn av klage må du alltid kontakte vår kundeservice slik at de kan skaffe en returlabel for deg. Et returmerke koster oss 250 kr. og betales av BEAUTYCOS hvis klagen er akseptert.Hvis klagen avslås, må kunden betale frakt frem og tilbake til BEAUTYCOS (2 x 250 kr totalt 500 kr.) Hvis en pakke returneres med en annen postetikett enn den som leveres av BEAUTYCOS, vil returforsendelsen ikke bli dekket av BEAUTYCOS.

Hvis vi finner at det ikke er feil eller mangel på produktet, vil klagen bli avvist. Vi kan belaste opptil 250 kroner for undersøkelse av varen. Hvis produktet ikke er ansvarlig, vil BEAUTYCOS ikke kunne erstatte produktet.

Er du allergisk?
Hvis det er noen ingredienser eller noe annet du vet at du er allergisk mot, er du alltid velkommen til å kontakte oss for å se ingredienslisten på våre produkter.

Kontaktinformasjon:

Du er lettest å komme i kontakt med oss ​​enten ved å ringe eller skrive oss! Vennligst fyll ut kontaktinformasjonen nedenfor og vi vil kontakte deg så fort som mulig. Eller kontakt oss ved å ringe på
+47 23 96 62 42
Skrive til oss
Send oss et notat, og vi vil komme tilbake til deg så raskt som mulig.

Ups!

Produktet du viste interesse for er udgået.

Derfor anbefaler vi dette produkt i stedet.